Doopdienst 1 september

Op zondag 1 september 2024 vindt er tijdens onze kerkdienst een doop plaats. Als u hierbij aanwezig wilt zijn, bent u van harte werlkom om deel te nemen aan deze bijzondere gelegenheid!

Wanneer: zondag 1 september 2024

Tijdstip: 10:00 - 11:00 uur

Locatie: Kloetenseweg 53

Overige activiteiten

Doopdienst 1 september

Zondag 1 september vindt er tijdens onze kerkdienst een doop plaats. De dienst begint om 10:00 uur. Als u hierbij aanwezig wilt zijn bent u van harte welkom! Na de dienst is er de gelegenheid om koffie of thee te nuttigen.

Immanuël Kerk
Gezellig Samenzijn! Verkoop Molukse lekkernijen & BINGO

Vanaf 16:00 uur ben je van harte welkom om samen te genieten van heerlijke Molukse lekkernijen die perfect passen bij een kop koffie of een verfrissend drankje. Het belooft een gezellige bijeenkomst te worden waarbij je in goed gezelschap kunt genieten van lekker eten, drinken en zoals vanouds een bingo!

Anna Oppier - Pattiruhu
Gezellig Samenzijn geslaagd!

Zaterdag 1 april 2023 organiseerden we een "Gezellig samenzijn" in het koffielokaal van de Immanuël kerk. Vanaf het begin was de opkomst meteen al groot bij de hapjesverkoop, waar we een groot aanbod aan molukse lekkernijen hadden.

Immanuël Kerk